به کمک آویشن جنوبی و این 10 ترفند کباب پز حرفه ای شوید

چگونه از آویشن جنوبی استفاده کنیم؟
از طرفی گیاه آویشن را می توان به صورت تازه یا خشک استفاده کرد. در واقع می توان گفت که استفاده از آویشن خشک در ترکیه بسیار بیشتر است.

در صورت تمایل، ممکن است بخواهید آویشن را تازه بخرید و خودتان آن را خشک کنید، رئیس. در این موقعیت:

گلوله آویشن در کدام غذاها استفاده می شود؟

آویشن توپی که با نام آویشن ازمیر نیز شناخته می شود، نوعی آویشن است که به عنوان مفیدترین آویشن برای هضم در میان گونه های آویشن شناخته می شود.

به همین دلیل از آویشن گلوله ای عموما در غذاهایی که هضم آنها سخت است استفاده می شود. مثلا؛ در غذاهای گوشتی، غذاهای گوجه فرنگی، املت، سوپ و پیتزا به شدت ترجیح داده می شود.

آویشن

گلوله آویشن که تاریخچه آن به رومیان بازمی گردد، برای استخراج روغن آویشن نیز استفاده می شود. همچنین تصور می شود که با مرگ رابطه دارد، زیرا معمولاً در گورستان ها رشد می کند. اما بیایید روی چیزهای خوب تمرکز کنیم، رئیس.

زیرا آویشن گلوله ای نسبت به انواع دیگر آویشن کمتر طعم تلخی دارد و عطر فوق العاده خود را به تمام غذاهای همراه می دهد.

کشور ما بهشت ​​آویشن است. علاوه بر طعم آن، فواید آویشن بی پایان است.

آویشن که خاصیت تسکین دهنده گاز، تنفس و گرفتگی بسیاری دارد در بیماری های کلیوی و پروستات، سرفه مزمن، ناراحتی های دستگاه تنفسی فوقانی مانند برونشیت آسم، تنظیم کار معده و روده برای دستگاه گوارش نیز بسیار موثر است.

سیستم و افزایش مقاومت بدن در زمستان. علاوه بر این، روغن آویشن نیز به عنوان اثر درمانی بر زخم ها شناخته شده است.

ادویه ای مثل آویشن که در کشور ما بسیار شفابخش، معطر، خوشمزه و فراوان است را می توانید در هر غذایی که می خواهید، به هر شکلی که می خواهید استفاده کنید سرآشپز من.

شاید شما در بسیاری از دستور العمل های مختلف، دستور العمل های آزمایش نشده امتحان کنید و خود را به عنوان دستور العمل امضای خود ثابت کنید. در حال حاضر برای شما موفق باشید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.