با این پیراهن مردانه بافت زمستان را با استایلی متفاوت بگذرانید 

بافت
برای اینکه بفهمید یک پیراهن مردانه بافت  باکیفیت است یا نه، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید پارچه است، پارچه ای که با آن ساخته شده است. اول، مواد باید 100٪ طبیعی ، پنبه ، کتان ، ابریشم یا پشم باشد.

اجتناب از اختلاط با پلی استر باعث کاهش کیفیت، ظرافت و دوام پیراهن می شود. همچنین، به خاطر داشته باشید که مواد طبیعی می توانند جمع شوند، بنابراین، به عنوان مثال، یک پیراهن 100٪ پنبه، به طور متناسب کوچک می شود.

در حالی که، در لباسی که قطعات پنبه و پلی استر را با هم مخلوط می کند، پارچه های پنبه ای کوچک می شوند، و پلی استرها اندازه خود را حفظ می کنند.

نسبت از بین خواهد رفت. در بین همه این پارچه ها، رایج ترین پارچه پنبه است و از آن خواهد بودکیفیت بالاتر طول فیبر بیشتر است.

پنبه مصری نمونه ای از پنبه است که مواد اولیه آن دارای الیاف بسیار بلندی است که آن را به یک پنبه با کیفیت عالی تبدیل می کند.

پیراهن مردانه بافت

تهدید
نخ پارچه می تواند یک یا دو سر باشد، اما در پیراهن های مرغوب همیشه از دو سر استفاده می شود . نخ دولا در واقع ترکیب دو نخ تابیده است که پایه یکدست تری به پارچه پیراهن شما می دهد و برای کیفیت بهتر 2X2 می شود .

یعنی با نخ دولایه و که دارای پود (نخ های افقی) و تار (نخ های عمودی) نیز می باشد. متغیرهای دیگری که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از ضخامت نخ و تراکم نخ در هر اینچ ، هر چه نخ ریزتر باشد، تراکم در هر اینچ بیشتر می‌شود و بنابراین کیفیت پارچه پیراهن بیشتر می‌شود.

درزها
برای تشخیص یک پیراهن با کیفیت خوب باید به درزها نیز توجه کنید. درز کناری را بررسی کنید و ببینید آیا یک یا دو درز قابل مشاهده است یا خیر.

پیراهن‌های باکیفیت‌تر فقط دارای یک درز تنگ، باریک و قابل رویت هستند که نشان‌دهنده کارکرد ظریف‌تر توسط سازنده است و از چروکیدن پیراهن هنگام شستن و خشک شدن جلوگیری می‌کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.