چسب موکت ال پی دارای خاصیت خنک کنندگی کف خانه در فصل گرما

چسب های نصب مثل چسب موکت ال پی بسیار مقاوم و ماندگار هستند .

این نوع چسب در حال توسعه کامل است، بسیار خوب عمل می کند.

آنها می توانند تقریباً هر ماده ای را بسته به ترکیب آن بچسبانند، آنها را می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد.

این ماده ای است که نمی توان آن را در جعبه ابزار از دست داد، همانطور که در این پست دیگر برای شما توضیح دادیم.
دو نوع وجود دارد:
• بر پایه آب، تمیزتر هستند و بوی کمتری می دهند، اما فقط زمانی توصیه می شود که یکی از موادی که باید به هم وصل شود متخلخل باشد، مثلاً چینی.

چسب موکت

نمونه ای از این نوع چسب نصب NO More Nails است.
• بر پایه حلال، می‌چسبد، حتی اگر هیچ ماده‌ای متخلخل نباشد، اما بوی قوی‌تری دارد و می‌تواند بر برخی مواد ظریف تأثیر بگذارد.
این چسب‌ها را می‌توان در کارتریج تفنگ، لوله‌ای برای استفاده با دست پیدا کرد و حتی به صورت نواری می‌بینیم که استفاده را به‌ویژه از نظر تمیز کردن آسان می‌کند. نمونه ای از این نوع چسب نصب بر پایه حلال، Montack express می باشد.

پلی یورتان
بسیار منعطف هستند، معمولاً در یک کارتریج بسته بندی می شوند تا با تفنگ اپلیکاتور استفاده شوند ، علاوه بر اینکه چسب دارند، برای استفاده داخلی و خارجی نیز می باشند.
آنها به طور گسترده در ساخت و ساز و صنعت استفاده می شوند، اگرچه برای مصارف داخلی در دسترس هستند، به لطف کاربرد آسان آنها با تفنگ، افراد بیشتری از آن در خانه برای کارهای DIY خود و برای آب بندی تقریباً انواع مواد استفاده می کنند.
بیشتر از همه برای آب بندی سقف های ورق فلزی، تعمیرات اتومبیل، درزهای انبساط … استفاده می شود.
اشکال اصلی آن این است که تمیز کردن آن بسیار دشوار است.پلیمرها
آنها تکامل یافته پلی یورتان هستند، از نظر چسبندگی، الاستیسیته، آب بندی حتی روی سطوح مرطوب نتایج بهتری می دهند و طیف رنگ بیشتری را به ما ارائه می دهند.