مسی روی بنزش واتر پمپ نیسان شرکتی ایرانی نصب کرد

پمپ آب تسمه محور چه فرقی با واتر پمپ نیسان شرکتی دارد؟

اگر پمپ آب توسط تسمه تایم به حرکت در می‌آید، یکی از عیب‌های معمولی ممکن است از دست دادن مایع خنک‌کننده باشد، ایرادی که برای تعویض پمپ آب و البته تغییر زمان‌بندی باید تسمه تایم برداشته شود. کمربند در همان زمان

جلسات زمانی تسمه تایم سفارش داده می شود به صورت کیت کامل همراه قرقره های کشنده، پمپ آب تسمه تایم عرضه می شود.

دیگر ایراداتی که می تواند در پمپ آب دهد این است که پره پمپ می شکند و مایع خنک را به اندازه کافی حرکت نمی دهد تا آن را در سراسر مدار به گردش درآورد در تشخیص عیب آن را خراب تر می کند.

پمپ آب

واتر پمپ

وقتی که های پمپ می شکنند یا با شکسته شدن در آن می چرخد، موتور افزایش می دهد و هشدار دما را روشن می کند و اگر محافظ پس از روشن شدن چراغ هشدار را خاموش نمی کند، عیب جدی. یا اگر در جاده رفتیم از آن دور نشویم و آن را انجام دهیم.

در گذشته پمپ های آب تعمیر می شد اما امروزه با یک پمپ جدید و با ضمانت معمول یک ساله تعویض می شود.

میانگین هزینه پمپ آب بسته به نوع موتور و برند وسیله نقلیه از حدود 30 تا 200 یورو متغیر است.

دمای کار یک موتور برای عملکرد مناسب و قابلیت اطمینان آن حیاتی است، در غیر این صورت بسیاری از مواد، عناصر مانند واشرها و مایعات مانند روان کننده آسیب غیرقابل برگشتی می بینند یا خواص خود را از دست می دهند.

پمپ آب وظیفه کنترل دما را بر عهده دارد، زیرا وظیفه آن توزیع مایع خنک کننده به منظور دفع گرمای اضافی به خارج از موتور است.

با کمک یک ترموستات و رادیاتور، سیال مذکور را از طریق مجاری که از داخل بلوک موتور یا سرسیلندر عبور می‌کنند، به گردش در می‌آورد و مسیر محکمی را تشکیل می‌دهد که از هدر رفتن مایعات جلوگیری می‌کند.