عیدی امسال کارمندان شیرینی پسته خندان است

جشن تولد یا سالگرد ازدواجتان را با تیرامیسو و شیرینی پسته خندان متفاوت و خاص تر از بیقیه برگذلر کنید.

پس با این خوراکی خاص آشنا شوید. بعد از کلی تامل تصمیم گرفتم از خوراکی مخصوصم برای یک مهمانی شام تیرامیسو پسته درست کنم.

کرم پسته این صحرای کلاسیک ایتالیایی را بالا می برد. من از یک کنیاک به جای Amaretto کلاسیک استفاده کردم و روی آن را با مقداری کاکائو تیره و پسته بیشتر پاشی کردم.

مطمئن شوید که انگشتان خانم فقط چند ثانیه در کنیاک استراحت می دهند تا بر طعم پسته غلبه نکنند. همچنین می توانید به جای کنیاک از اسپرسو استفاده کنید. این دسر بسیار ساده با افزودن خامه پسته به سطح کاملا جدیدی ارتقا یافته است.

شیرینی پسته

اگر بتوانید شیشه ای از این چیزها را پیدا کنید (بازار محلی ایتالیا یا آنلاین خود را بررسی کنید)، هزینه آن می تواند کمی بالا باشد (تنها 1٪ از تولید جهان از برونته می آید) اما من، اوه من، این هجمه منحط ارزشش را دارد. برچسب قیمت

نوش جان!

با استفاده از همزن یا همزن برقی، زرده تخم مرغ و شکر را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید تا حدود 3 دقیقه غلیظ و زرد روشن شود. ماسکارپونه و خامه پسته را اضافه کنید تا کاملا مخلوط شوند.

(توجه: تخم‌مرغ‌ها در این دستور پخته نشده‌اند، که ممکن است نگران‌کننده باشد. در صورت نگرانی، زرده‌ها و شکر را در بالای یک دیگ بخار هم بزنید تا نور و دماسنج 170 درجه فارنهایت را نشان دهد.)

در یک کاسه بزرگ دیگر، خامه فرم گرفته را بزنید تا قله های سفت شکل بگیرد. خامه را به آرامی داخل مخلوط پسته بریزید تا جا بیفتد. حدود ½ فنجان کنیاک را در یک کاسه کم عمق بریزید.

1 انگشت خانم را در کنیاک فرو کنید و آن را برای چند ثانیه از هر طرف خیس کنید. لیدی فینگرها را در یک ظرف پخت شیشه ای 8 اینچی یا 4 ظرف سرو جداگانه بچینید.

آنقدر این کار را تکرار کنید تا کف ظرف یا ته ظرف های جداگانه پوشانده شود، انگشتان دست خانم را کوتاه کنید تا کاملاً جا بیفتند. حدود 1/3 از مخلوط کاسترد پسته را روی لیدی فینگرها پخش کنید و پسته بپاشید.

این کار را با یک لایه دیگر لیدی فینگر، کاسترد و پسته تکرار کنید. باقیمانده کاسترد پسته را روی آن بمالید و با پسته خرد شده بپاشید. به مدت حداقل 4 ساعت، با پوشاندن سرد کنید.