سبک شلوار جین کم آویز که مارکی مارک می پوشید در بین ستارگان رپ آمریکایی و به عنوان یک سبک آمریکایی آفریقایی در داخل شهر محبوب بود
اعتقاد بر این است که در میان زندانیان، جایی که لباس زیر فانتزی جین به دلیل ممنوعیت استفاده از کمربند، زیر کمر آویزان بود، این سبک به سرعت در بین مردان جوان شهری به یک روند بین المللی تبدیل شد.
کمربندهای مارک دار به وضوح تأثیر قابل توجهی بر طرح های زیر شلواری مردانه گذاشتند و به نوعی تبلیغات تبدیل شدند.
پس از موفقیت کلاین، دیگر برندها و طراحان لباس زیر از او پیروی کردند و نام یا لوگوی خود را به بیرون از لباس های خود اضافه کردند.
نویسنده مد خاطرنشان کرد که دهه 1980 زمانی بود که لباس زیر مردانه دیگر کاربردی نبود و مد روز و جذاب شد. این امر نه تنها به نوآوری در پارچه و برش لباس زير مردانه فانتزي زیر مردانه مربوط میشود.
بلکه به تغییر فرهنگی در نحوه به تصویر کشیدن و مصرف بدن مردان از طریق تبلیغات و سایر بازنماییهای فرهنگ عمومی مربوط میشود.
تبلیغات لباس زیر معاصر رابطه مستقیمی با جذابیت جنسی و جذابیت بدن مردانه دارد.
لباس زير مردانه اغلب بهگونهای طراحی میشوند که به جای تمرکز بر نوآوری یا تناسب و راحتی، اندام تناسلی پوشنده را برجسته کنند.
این امر باعث شد که منتقد هنری ملودی دیویس استدلال کند که آلت تناسلی اگر پنهان یا مبدل شود حتی بیشتر وجود دارد و به فالوس تبدیل می شود.
او ادامه می دهد که به نوبه خود تبدیل به مردی می شود که به نوبه خود نماینده قدرت محصول و خریدار آن محصول است.
علیرغم تداعی تاریخی لباسهای زیر مردانه بهعنوان ساده و کاربردی، نوآوری، طراحی و تغییرات سبکی که رخ داده است، و همچنین انبوه تصاویر تبلیغاتی که اشکال خاصی از مردانگی را از طریق مدلهای لباس زیر نوزاد قانتزی نشان میدهد، ارتباط و تأثیر پایدار زیرپوشها را نشان میدهد
- منابع:
- تبلیغات: