کیف مدارک خود را اینگونه نگهداری کنید تا هیچ وقت گم نشود

وقتی نوبت به خرید کیف مدارک  نسوز می رسد، اغلب در مورد انتخاب درست سردرگم می شویم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین محصول را برای نیازهای خود انتخاب می کنیم.

به همین دلیل است که ما این راهنمای انتخاب کیف سند نسوز مناسب را گردآوری کرده ایم.
ما درک می کنیم که ممکن است در خرید چیزی خاص و منحصر به فرد بخواهید. ما می دانیم که انتخاب کیسه اسناد نسوز مناسب در میان انتخاب های زیادی در بازار می تواند گیج کننده و گیج کننده باشد.

این راهنما به شما کمک می کند تا کیف اسناد نسوز مناسب را راحت تر انتخاب کنید. ما نیازها و خواسته‌های متنوع همه اقشار مصرف‌کنندگان را در نظر گرفته‌ایم تا راهنمای کاملی برای انتخاب محصول مناسب به شما ارائه دهیم تا بتوانید بدون نگرانی خرید کنید!

کیف

100% ضد حریق و مقاوم در برابر آب: کیسه های ضد حریق و مقاوم در برابر آب ارتقا یافته اندیر از 3 لایه فایبرگلاس با پوشش سیلیکونی مقاوم در برابر آتش با کیفیت بالا ساخته شده اند که تا 2000 درجه حرارت را تحمل می کند.

زیپ نسوز ارتقا یافته و بسته شدن قلاب و حلقه امنیت ذخیره سازی و ایمنی حمل را افزایش می دهد. در ضمن، زیپ‌های Sealed کاملا ضد آب هستند که می‌توانند در برابر اسپری شلنگ آتش نشانی در انفجار کامل جان سالم به در ببرند، مهر و موم 100٪ امنیتی و حداکثر محافظت را برای اسناد شما فراهم می‌کنند.

مجموعه کیسه های ذخیره فایل: سازمان دهنده اسناد نسوز شامل یک کیسه ذخیره فایل نسوز با قفل، یک کیسه پول نسوز با دو جیب، یک دفترچه راهنمای قفل است. کیسه ضد حریق جدید طراحی شده سبک‌تر است.

حمل آن راحت‌تر از گاوصندوق نسوز است، و به راحتی تا می‌شود، ممکن است هم با فایل‌ها و هم در اندازه قانونی مناسب باشد.
نسوز و مقاوم در برابر آب:

مجموعه کیسه های ذخیره فایل نسوز از فایبرگلاس با روکش سیلیکونی دولایه بدون خارش ساخته شده است که درجه حرارت را تا 2000 درجه سانتیگراد تحمل می کند. کیسه های ضد حریق نه تنها ضد حریق هستند بلکه در صورت خیس شدن به هر دلیلی در برابر آب نیز مقاوم هستند.