کشف کشمش بیدانه تاکستان که بجای طلا فروخته می شد

کشمش بیدانه تاکستان معمولا استفاده می شود به عنوان رویه سالاد مخلوط با بلغور جو دوسر و در ماست در گرانولا یا غلات.

شما همچنین ممکن است آنها را به صورت پخته شده در کلوچه ها، نان ها و کلوچه های خوشمزه خورده باشید. کشمش با وجود اندازه کوچک، سرشار از انرژی و سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است.

کشمش به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است، اما اگر در حد اعتدال مصرف شود برای سلامتی ما مفید است. در واقع، کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند، سطح آهن را تقویت کند و استخوان های شما را قوی نگه دارد.

بنابراین دفعه بعد که هوس آب نبات یا شیرینی کردید، کمی کشمش بخورید تا اشتیاق خود را برآورده کنید. بدن شما از مزایای سلامتی بهره خواهد برد
کشمش در هر وعده 1/2 فنجان حدود 45 میلی گرم کلسیم دارد این به حدود 4 درصد از نیازهای روزانه شما تبدیل می شود کلسیم برای استخوان ها و دندان های سالم و قوی ضروری است.

اگر شما یک زن یائسه هستید، کشمش یک میان وعده عالی برای شماست، زیرا کلسیم به جلوگیری از پیشرفت پوکی استخوان کمک می کند، اختلالی که با از دست دادن استخوان مشخص می شود و معمولاً با افزایش سن رخ می دهد.

برای اضافه کردن به آن، کشمش حاوی مقدار زیادی عنصر کمیاب بور است. بور با ویتامین D و کلسیم کار می کند تا استخوان ها و مفاصل شما را سالم نگه دارد. در درمان نیز نقش دارد.

برخلاف تصور رایج، گرانولا به راحتی در خانه درست می شود. کشمش همیشه یک افزودنی عالی برای دستور پخت استاندارد گرانولای شماست. این دستور تهیه گرانولا کشمش دارچینی را می توان وگان یا بدون گلوتن نیز تهیه کرد.

مافین کدو تنبل، کشمش و بذر کتان سرشار از فیبر سالم هستند ممکن است عجیب به نظر برسد که کشمش را به ماکارونی اضافه کنید. این غذای پاستا از کارکنان مایو کلینیک شامل اسفناج، لوبیا گاربانزو و کشمش است. سرشار از آهن، پروتئین و فیبر است.