معجزه مصرف تخمه آفتاب گردان خام در زمستان

دانه های تخمه آفتاب گردان خام از نظر محتوای غذایی دارای ویژگی های مشابهی با سایر دانه ها هستند.

تخمه آفتاب گردان خام غذاهایی هستند که به طور طبیعی سالم هستند، اما با توجه به اینکه مقدار زیادی از مواد مغذی و انرژی را در مقادیر بسیار کم متمرکز می کنند، مانند آجیل.

بسیار پرانرژی، با حدود 580-600 کیلوکالری در هر 100 گرم سهم خوراکی، به دلیل محتوای چربی خود به شکل چربی های گیاهی سالم ، با بیش از 50 درصد ترکیب آنها به شکل چربی های غیراشباع، با امگا 3 ضروری، متمایز می شوند. بدون اسیدهای چرب و کلسترول

لوله های کوچک
آنها همچنین مقدار خوبی پروتئین گیاهی را با حدود 20 گرم در هر 100 گرم بدون پوسته فراهم می کنند و منبع فیبر با محتوای قند طبیعی کم هستند.

در مورد ریزمغذی ها، آنها غذایی بسیار غنی از ویتامین E و فولات هستند ، اما به ویژه به دلیل مواد معدنی ضروری که فراهم می کنند برجسته هستند.

تخمه آفتابگردان

زیرا سرشار از پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم و سلنیوم هستند و همچنین منبع طبیعی غیر طبیعی هستند. آهن هِم (گیاهی).

برای اینکه از فواید آن ها نهایت استفاده را ببرید و اینکه یک میان وعده فوق العاده فرآوری شده نیستند، باید آن ها را به صورت ساده یا برشته شده، بدون نمک مصرف کنید و از دانه های سرخ شده، کاراملی یا طعم دار اجتناب کنید.

بنابراین آنها یک میان وعده عالی برای مصرف متوسط ​​یا بسته به فعالیت بدنی هستند، آنها به حفظ سیری کمک می کنند و انرژی آهسته آزاد می کنند.

نکاتی برای خرید و نگهداری آنها
بازار لوله
برای مصرف خام لوله ها به عنوان میان وعده یا میان وعده توصیه می کنیم به مراکز مورد اعتمادی که این نوع محصول به صورت عمده عرضه می شود مراجعه کنید.

و در صورت تهیه، بتوانید مقدار انتخابی را انتخاب کنید و همیشه تاریخ جمع آوری یا تولید را بررسی کنید. آنها در حال حاضر نان تست.

راحت‌تر – و پیدا کردن آن آسان – متوسل شدن به تولیدکنندگانی است که لوله‌های بسته‌بندی شده را توزیع می‌کنند و به طور فزاینده‌ای انواع سالم‌تر را بدون نمک – یا با محتوای نمک کم – و بدون سرخ کردن در فر برشته می‌کنند.

اگر بخواهیم در خانه توسط حیواناتی مانند پرندگان یا جوندگان مصرف شود، باید آنها را خام و البته بدون چاشنی بخریم.