مردی با یک جوراب جان یک کودک را نجات داد!

پنبه، ابریشم و پشم گزینه های خوبی هستند یک پنبه سبک برای جوراب تابستانی مناسب است برای چنین مواد نازکی به طرز غیرمسلح کننده ای مقاوم است.

در مورد ابریشم هم همینطور با بافت ظریف، یک جفت جوراب ابریشمی خوب نیز در نوک پا و پاشنه پا تقویت می شود تا در برابر سایش و شستشوی منظم مقاومت کند و در نهایت، پشم چرخ دستی دنیای پارچه جوراب است.

جوراب پشمی چه ضخیم و آماده برای کفش کوهنوردی باشد یا به اندازه کافی نازک باشد که در آکسفورد کار شما فرو رود.

یک جوراب پشمی نه تنها عرق پا را از بین می برد، بلکه پاهای شما را گرمتر و راحت تر از آنچه فکر می کردید نگه می دارد.

کیفیت یک چیز است؛ سبک دیگر ناهموارترین جوراب بافتنی زنانه فضای باز با یک الگوی خال‌خالی نادرست از بین می‌رود.

بنابراین توصیه ما در اینجا است. آن را ساده نگه دارید جسور بودن بیش از حد قابل قبول است، اما شما می خواهید هر جورابی که از بین کفش و سرآستین شما بیرون بیاید و به دلایل درست توجه را جلب کند.

به این ترتیب، جوراب های جدید بلافاصله خارج از بحث هستند این بدان معناست که نباید بیش از سه رنگ روی الگوی جوراب شما وجود داشته باشد.

خود الگو باید تا حد امکان محدود باشد و اگر متوجه شدید که یک جفت با یک موتیف روی آن‌ها پراکنده شده است.

ما در مورد هر چیزی صحبت می‌کنیم، از ماشین‌های مسابقه‌ای گرفته تا دایناسورهای کوچک شما باید نزدیکترین سطل را پیدا کنید و آنها را در آنجا رها کنید.

حتی ما را با آن جوراب‌های روز هفته شروع نکنید اگر نمی‌دانید پنجشنبه است، جای تعجب است که در وهله اول توانسته‌اید خودتان لباس بپوشید.

وقتی صحبت از جوراب به میان می‌آید، رنگ‌های بلوکی بهترین هستند، اما به دنبال چیزی هیجان‌انگیزتر از سرمه‌ای یا مشکی بروید و به خاطر خدا، از رنگ سفید روشن دوری کنید.

رنگ شرابی، خردلی، آبی میانی یا سبز مسابقه ای را امتحان کنید تا پیچیدگی را بدون تلاش زیاد به نظر برسانید و وقتی صحبت از الگوها می شود، هیچ چیز بهتر از یک نوار بلوک نیست با فاصله یکنواخت و با رنگ متوسط است.

  • منابع:
    1. You should be paying more attention to your socks