فروش سس مایونز 8 کیلویی کاله باعث کاهش قیمت لبنیات شد

همه سس مایونز 8 کیلویی کاله را می شناسند  شما آن را با سیب زمینی سرخ کرده یا سیب زمینی سرخ کرده کلاسیک، روی ساندویچ، به عنوان سس در سالاد سیب زمینی یا برگر می خورید.

نه کم به دلیل تطبیق پذیری آن، از محبوبیت زیادی برخوردار است و همیشه در هنگام کباب کردن در باغ و داخل خانه مکان دائمی دارد.

مانند خیلی چیزهای دیگر، سس مایونز قدیمی و خوب زمانی که خانگی باشد بهترین طعم را دارد. آماده سازی واقعاً آسان است – فقط کمی درایت لازم است.

سس

دستور اولیه سس مایونز – چه چیزی در آن وجود دارد؟

سس مایونز خوشمزه نه تنها به راحتی تهیه می شود، بلکه برای تهیه آن فقط به چند ماده نیاز دارید:

تخم مرغ:  از آنجایی که تخم مرغ ها به صورت خام وارد مایونز می شوند، باید تازه باشند. اغلب فقط از زرده استفاده می شود که به سس مایونز رنگ زرد کم رنگ می دهد. اگر از باقی مانده سفیده تخم مرغ استفاده نمی کنید، می توانید از تخم مرغ کامل نیز استفاده کنید.

روغن:  بهتر است از روغنی استفاده کنید که تا حد امکان بی مزه باشد، مانند روغن آفتابگردان یا کلزا. این باعث می شود سس مایونز به خصوص ملایم باشد و سپس می توانید آن را هر طور که دوست دارید تصفیه کنید.

آب لیمو:  یک سس مایونز خوب همیشه کمی ترش مزه می کند، درست است؟ سس مایونز عطر و بوی ترش مشخص خود را از آب لیمو می گیرد. اینکه چقدر آبمیوه استفاده کنید بستگی به سلیقه خودتون داره. به جای آب لیمو، می توانید از سرکه شراب سفید یا سرکه بالزامیک تیره نیز استفاده کنید.

ادویه ها:  سس مایونز کلاسیک را با خردل دیژون، نمک و فلفل مزه دار کنید.

توجه:  برای تهیه سس مایونز کباب پز کامل به یک ظرف بلند و باریک و یک همزن دستی یا همزن دستی نیاز دارید. این اجازه می دهد تا مواد به طور مطلوب با هم مخلوط شوند.