فاسد بودن خوراک مرغ رستوران درجه یک خبرساز شد

ترفندهای پخت مرغ و دستور العمل های خوشمزه خوراک مرغ رستوران خود را در اختیار شما قرار می دهیم، اما ابتدا باید این را بدانید. زیرا همه چیز از لحظه ای که او را در بازار یا قصابی ملاقات می کنید شروع می شود.

وقتی می دانید چه چیزی بپزید، باید به آنجا بروید. سپس در صورت امکان باید یک مرغ ارگانیک پیدا کنید. می دانیم که از این کلمه “ارگانیک” بسیار خسته شده اید، اما متأسفانه امروز برای سلامتی خود باید مراقب آنچه می خوریم و می نوشیم باشیم. 

به عنوان مثال، این امر از طریق مرغ تغذیه شده با ارگانیک انجام می شود. البته، به هر فرد ارگانیک هم نمی‌توان اعتماد کرد، بنابراین به جایی که بیشتر به آن اعتماد دارید بگویید که یک مرغ «رایگان» می‌خواهید و امیدوارم بتوانید یک مرغ واقعاً آزاد تهیه کنید.

خوراک مرغ

اول گفتیم برو بدونم چی بپزم. بیایید بلافاصله توضیح دهیم که چرا. البته نمی توانید از هر قسمت مرغ در هر وعده غذایی استفاده کنید. او باید قطعات خود را به خوبی بشناسد و زیباترین قطعات را برای حداکثر کارایی و طعم بی پایان انتخاب کند. خب پس منتظر چی هستیم!

ما فکر می کنیم چند چیز وجود دارد که همه دنیا قبول دارند: جاذبه، اینکه ماه ماهواره زمین است، فاصله بین دو نصف النهار 4 دقیقه است، و مرغ زیبا با گوشت سفید چیز خوشمزه ای است.

ما آگاه هستیم که بسیار جاه طلب هستیم. بیایید از تز خود دفاع کنیم: مگر اینکه داستان بدی داشته باشید، یکی از غذاهای مرغ را دوست دارید، حداقل ما یکی را می شناسیم.

ما خبرهای خوبی برای کسانی داریم که این عشق را نه به یک بلکه برای ده ها نفر از آنها احساس می کنند. شما می توانید خود را در آشپزخانه حبس کنید، 2 ساعت زودتر از حد معمول بیدار شوید، و ما حتی می توانیم کشاورزی کنیم.

از آنجایی که بعد از این مقاله، شما متخصص کامل غذاهای مرغ خواهید بود، از این غذای پروتئینی غنی با طعم دهان و راحتی معده خود لذت خواهید