طلا ورزشکارانی که زنگ زده بود!

در طول تاریخ ثبت شده، یکی از فلزاتی که پیوسته نقش برجسته ای در شکل گیری و پیشرفت نگهداری طلا در فویل آلومینیوم تمدن بشری داشته است طلا است.

فلز زرد به‌عنوان نمادی از خورشید، خدایان و ارزش واقعی، شکلی از پول واقعی بدون خطرات طرف مقابل دیده می‌شود، و آزادی معامله و ذخیره ثروت خارج از سیستم را در خود ذخیره می‌کند.

جواهرات ساخته شده از طلا برای نشان دادن موقعیت در جامعه استفاده می شود، به عنوان بیانی از ثروت که بیش از یک زینت زرق و برق نگهداری زیتون برای مدت طولانی است.

اما یک ذخیره واقعی ارزش است که توسط همه ملت ها، فرهنگ ها و جناح های سیاسی به رسمیت شناخته شده است.

نماد شیمیایی طلا از کلمه لاتین به معنای “سپیده دم درخشان” گرفته شده است و برای توصیف طلا در روم باستان استفاده می شد.

دولت‌ها آن را در خزانه‌های بانک‌های مرکزی نقره فروشی اصفهان ذخیره می‌کنند تا از بی‌ثباتی اقتصادی محافظت کنند، در حالی که ادیان مختلف معابد و کلیساهای خود را با آن زینت می‌دهند تا گوهر الهی را نشان دهند.

انگار همه اینها به اندازه کافی چشمگیر نبود، طلا همچنین حاوی یک جزء صنعتی است که یک عنصر ضروری برای بسیاری از دستگاه های الکترونیکی است و یک قطعه کلیدی از پازل مسابقه فضایی است که فقط مناسب است، زیرا منشاء آن از این موضوع خارج است.

در اپیزود امروز، ما به دنبال کاوش عمیق و کشف رمز و راز، جذابیت و دسیسه های سیاسی هستیم که کالایی را احاطه کرده است که اینکاها به عنوان اشک خورشید، طلا است، در فرهنگ کالایی نقاشی با رنگ روغن است.

  • منابع:
    1. Gold A True Store of Value
  • تبلیغات: 
    1. توپ فوتبال رباتیکی که فوتبالیستها را به دردسر انداخت!!
    2. از این نوع روغن سرخ کردنی به عنوان روغن موتور استفاده می کنند!
    3. دریایی که پولسازترین منطقه ایران شد!
    4. فردی که با استفاده از چرم می تواند آب و هوا را پیشبینی کند