روغن موتور پارس xu7p باعث تصادف زنجیره ای در جاده شد

روغن موتور چیست? روغن موتور پارس xu7p برای چیست، چگونه آن را بررسی کنیم و چه زمانی آن را تعویض کنیم.

همه ما حداقل یک بار در زندگی خود آن را شنیده ایم، اما وقتی نوبت به دست گرفتن آن می رسد…

اینجا روغن موتور است، روان کننده ضروری برای تضمین عملکرد صحیح و عملکرد بهینه ماشین یا موتور سیکلت ما.

دنیای رانندگان (و موتورسواران) بسیار متنوع است، اما همه دانش درستی برای مراقبت از وسایل حمل و نقل خود ندارند . برخی تنها با یک آگاهی در گردش هستند: بنزین در باک.

 

سپس آن لحظه ای فرا می رسد که خیلی دوست داشتی از آن دوری کنی: ماشین (یا موتورسیکلت)ت خراب می شود و نمی دانی چرا… سپس مکانیکی که با کامیون یدک کش می آید این سوال سرنوشت ساز را بیان می کند: آیا موتور قبلاً چک شده است.

راه انداختن؟ در اینجا به نکته راهنمای خود می رسیم: لازم نیست بدانیم که قلب چهار یا دو چرخ ما چگونه ساخته شده است، بلکه کافی است یک جزء اساسی را به خاطر بسپاریم که اگر زیر نظر منظم نگاه نداشته باشیم، می تواند باعث شود.

آسیب بسیار زیاد (مخصوصاً به کیف پول ما). ما در مورد روغن موتور صحبت می کنیم ، نوع خاصی از روان کننده که عملکرد صحیح و عملکرد بهینه موتور ما را تضمین می کند و باید به طور منظم بررسی شود (و در صورت لزوم جایگزین شود).

روغن موتور ماشین

روغن موتور: چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد روغن موتور نوعی روغن روان کننده خاص است که در خودروها و موتورسیکلت های ما استفاده می شود.

به طور خاص، این مخلوط مایعی  است که برای روانکاری اجزای مکانیکی موتور خودرو استفاده می شود و از یک پایه هیدروکربنی و یک سری مواد افزودنی تشکیل شده است که عموماً بین 10 تا 30 درصد حجمی دارند.

اینها می توانند منشا معدنی داشته باشند ، مناسب ترین برای ماشین آلات کشاورزی، منشاء مصنوعی ، یعنی از فرآیندهای شیمیایی در آزمایشگاه به دست آمده و منشاء نیمه مصنوعی داشته باشند.

بخشی از فرآیندهای شیمیایی و بخشی از روش های استخراج مواد موجود در طبیعت به دست می آید. مواردی که ما را مورد توجه قرار می دهند، البته دو مورد آخر هستند که با توجه به وسیله نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند.

و از نظر مارک، عملکرد تضمینی، چگالی، ویسکوزیته و مواد خاص با مواد افزودنی متفاوت از یکدیگر هستند.