دندان پزشکی با چسب مزدا کامپوزیت دندان انجام می دهد

استفاده از چسب مستلزم چسباندن هر دو سطح به یکدیگر است تا تمیز شود. به لطف اندازه کوچک ذرات در چسب های امولسیونی، موادی که باید به یکدیگر بچسبند تضمین می شود.

 چسب های نوع چسب مزدا معمولاً در فرآیندهای چسباندن مبلمان یا پوشش نئوپان استفاده می شوند. در عین حال، ممکن است لازم باشد چسب مورد استفاده در فرآیند پوشش دادن یک ماده با ماده دیگری رقیق شود.

 در استفاده از چسب رقیق شده، عدم از دست دادن تراکم اهمیت بیشتری پیدا می کند. استفاده از چسب نیاز به تمیز کردن هر دو سطح دارد.

 اگر سطوحی که قرار است به هم چسبانده شوند تمیز نباشند، ممکن است مشکلاتی در استفاده از چسب ایجاد شود. حتی اگر هر دو سطح تمیز شوند، فقط روی یک سطح چسب زده می شود. استفاده از برنامه با برس راحت است.

با این حال، در فرآیندهای باندینگ فرمیکا باید از شانه استفاده شود. استفاده بر روی سطوح ناهموار نسبت به سایر سطوح بیشتر طول می کشد.

 روی این سطوح، چسب باید بلافاصله پس از اعمال روی صورت چسبانده شود. باید اینطوری نگه داشت تا سفت شود. ممکن است تا ۲ ساعت طول بکشد تا چسب روی این سطح سفت شود. 

مهم است که دمای اتاق بالای 10-15 درجه باقی بماند تا زمانی که چسب خشک شود. خواص سطوحی که در طول فرآیند استفاده می شود باید در نظر گرفته شود. 

به این ترتیب وضعیت رقیق شدن چسب تعیین می شود. با این حال، چسب مورد استفاده در سطوح ضخیم نباید رقیق شود. در صورت نیاز به رقیق سازی، مقدار آن حداکثر تا 10 درصد تنظیم می شود. 

روباتک Vision، دستگاه ذوب کم مصرف جدید را که برای کاربرد چسب با کیفیت بالا ساخته شده است، در اولین نمایش جهانی خود راه اندازی کرده بود.

سازنده سوئیسی یک دستگاه ذوب هوشمند با طراحی صرفه جویی در فضا و بسیاری از ویژگی های نوآورانه برای اتصال مطمئن محصولات و عملکرد مقرون به صرفه توسعه داده است.

این سازنده سوئیسی همچنان به تبلیغ محصول جدید خود ادامه می‌دهد که با طراحی و ویژگی‌های نوآورانه‌اش و همچنین بعد جدیدی که با شکل دادن به آن با بهره‌وری انرژی، کیفیت و قابلیت اطمینان به فناوری‌های کاربردی چسب آورده است، توجهات را به خود جلب می‌کند.

با سیستم جدید کاربرد چسب خود متشکل از ویژن، دستگاه ذوب چسب جدید، شلنگ چسب حرارتی پرفورما و سر اپلیکیشن SpeedStar Compact، نه تنها اهداف پایداری در تولید را دنبال می کند، بلکه با منحصر به فرد خود، فرآیندهای تولید ماشین آلات و کاربران نهایی را تسهیل می کند. امکانات.