دمپایی یزی ادیداس تنها دمپایی که می توان با کت و شلوار پوشید

دمپایی های زنانه ما توسط تیم متخصص دمپایی یزی ادیداس اندازه گیری شده است تا بتوانید سایز واقعی خود را سفارش دهید . 

حتما شما اصل اندازه های واقعی را از روی کفش های بچه گانه می دانید

اگر نه، در اینجا توضیح مختصری وجود دارد: تولید کنندگان یک اندازه برای کفش های کتانی، چکمه یا صندل مشخص می کنند. این اغلب با اندازه واقعی مطابقت ندارد زیرا کفش بزرگتر یا اغلب کوچکتر است.

سپس اندازه داده شده در رابطه با کف پا صحیح است، اما پا فضای بسیار کمتری در داخل دارد.

 اندازه مشخص شده و واقعی می تواند تا دو اندازه متفاوت باشد! از آنجایی که ما متوجه این مشکل هستیم، ما دوباره کفش بچه ها را اندازه گیری می کنیم و اندازه واقعی را جداگانه نشان می دهیم.

دمپایی روفرشی

 بنابراین می توانید مطمئن باشید که کفش ورزشی یا چکمه زمستانی انتخاب شده واقعاً مناسب است. تست انگشت شست را فراموش کنید، کودکان مهارت دارند که وقتی از بالا فشار می‌آورند، انگشتان پای خود را جمع کنند.

 این سیستم به ویژه برای کفش های پیاده روی کودکان مفید است. زیرا حتی کوچکترها نیز به سختی متوجه می شوند که کفش ممکن است به درستی جا نگیرد. 

انگشتان پا و استخوان های شما هنوز نرم هستند و با کفش سازگار می شوند که البته این مورد نمی خواهد و از نظر ارتوپدی یک فاجعه است. همچنین می توانید مطمئن باشید که سایز مناسب مدل های دمپایی زنانه ما را دریافت خواهید کرد. 

آیا مطمئن نیستید که سایز معمولی 38 شما واقعا مناسب است یا خیر؟ سپس هنگام سفارش سایز 39 را انتخاب کنید و به سادگی جفتی را که مناسب نیست برای ما رایگان ارسال کنید.

 مانند چکمه‌های مچ پا یا چلسی، طیف سایز کفش‌های پاشنه بلند یا بالرین‌ها از سایز 36 تا سایز 42 متغیر است. از آنجایی که برخی از مدل‌های دمپایی تک جنسیتی هستند، حتی می‌توانید سایزهای دیگری نیز تهیه کنید. 

کفش های مثال ما تا سایز 46 می روند. از آنجایی که دمپایی های زنانه موجود در مجموعه ما از نظر اندازه مناسب هستند و دارای عرض معمولی هستند، می توانید مطمئن باشید که پای شما فضای کافی خواهد داشت. در نهایت از یک احساس رفاه همه جانبه لذت ببرید!