تیشرت شبرنگ مناسب ترین لباس برای جشن های تولد

وقتی تی‌شرت‌ها در شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف هستند، تشخیص اینکه یک تی‌شرت چگونه باید برای شما مناسب باشد، ممکن است دشوار به نظر برسد.

این نکات مفید را بررسی کنید تا سریعاً در سبک سه راهی مورد علاقه خود تسلط پیدا کنید.

اول اینکه اکثر تیشرت شبرنگ در طول استاندارد باید تا زیر کمربند شما برسند که برای مردان، باید مقداری از این حد بیشتر باشد تا زیبا به نظر برسد.

برای خانم‌ها، به دنبال سه راهی باشید که کمی به پایین باسن شما برسد تا بتوانید دست‌هایتان را بالا بیاورید بدون اینکه لبه‌های پیراهن به بالای کمر شلوارتان برسد.
دوم، شما باید اندازه مناسب را انتخاب کنید! اگر انبوهی در زیر بغل یا چین و چروک در امتداد درزهای کناری مشاهده کنید، تی شرت برای شما خیلی کوچک است.

در حالی که زمان و مکانی برای یک تی شرت سایز بزرگ وجود دارد، اگر پیراهنی را بپوشید که آویزان است نیز می توانید شلخته به نظر برسید.

یکی دیگر از عناصر کلیدی تناسب، شانه ها هستند.

هم برای آقایان و هم برای خانم ها، دقت کنید که درزی که از بالای شانه شما می گذرد درست به انتهای شانه شما ختم شود، به استثنای این چند نوع خاص از سه راهی ها، مانند سه راهی راگلان، که این درز را ندارند.

در نهایت، آستین های نیم قد باید بدون بیش از یک اینچ فضای اضافی در پهنای آستین، متناسب با قسمت بالای بازو باشند.
نتیجه
تیشرت ها انواع مختلفی دارند که از نظر نوع یقه، نوع آستین، جنس و وزن پارچه و حتی در نوع طراحی گرافیکی متفاوت هستند.

از همه اینها، تی شرت اصلی با یقه ساده اش محبوب ترین انتخاب برای مردان و زنان در سراسر جهان است، اما نکته مهم در مورد تی شرت این است که همیشه می توانید مدلی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.