تولید عسل کنار دزفول اینبار توسط مورچه در جنگل

عسل خالص کریستالیزه نمی شود، آیا اگر عسل کنار دزفول متبلور شود یعنی که یک عسل تقلبی است؟

میزان کل قندهای ساده مانند گلوکز و فروکتوز در عسل حدود 60 تا 70 درصد است، نسبت گلوکز و فروکتوز موجود در هر عسل کمی متفاوت است، در حالی که عسل با نسبت فروکتوز بالاتر مانند عسل لونگان. تبلور آسان نیست.

عسل با محتوای گلوکز نسبتاً بالا، مانند عسل لیچی، عسل مرکبات و غیره، زمانی که میزان آب آن کم باشد و دمای آن کمتر از 13 درجه سانتیگراد باشد، گلوکز به راحتی کریستال می شود و عسل می تواند متبلور شود.

عسل با محتوای گلوکز بیشتر زمانی که رطوبت آن کم است و دمای آن کمتر از 13 درجه سانتیگراد است متبلور می شود.
عسل

بنابراین، تبلور را نمی توان به طور مستقیم مبنای عسل واقعی و دروغین قرار داد، بلکه پدیده ای است که به طور طبیعی در عسل طبیعی رخ می دهد .

عسل.” در واقع، بیشتر عسل های مصنوعی از شربت ساخته شده اند، اما به راحتی قابل بلور نیستند و عسلی که متبلور می شود، عسل واقعی است.

مورچه ها عسل خالص نمی خورند؟

عسل توسط زنبورهای عسل که شهد گل ها را جمع آوری می کنند و سپس آن را به لانه برمی گردانند تا غلیظ و دم بکشد.بیش از 60 درصد از ترکیبات آن گلوکز و فروکتوز است و همچنین عسل سرشار از اسیدهای آمینه، مواد معدنی، ویتامین ها و غیره است.

یک غذای بسیار خوب برای حفظ سلامتی (مطالعه گسترده: گنجینه های زنبورهای این جزیره از زنبورداران مرموز در شهرستان قدیمی کائوسیونگ دیدن می کنند تا ببینند زنبورها وقتی عسل را برداشت نمی کنند چه می کنند؟ )

عسل تازه معمولاً مقدار HMF بسیار کمی دارد، هر چه مدت زمان نگهداری آن بیشتر باشد، مقدار HMF به تدریج افزایش می یابد، رنگ، عطر و طعم عسل تغییر می کند.

رنگ عسل تیره تر می شود و عطر آن به تدریج از بین می رود. طعم آن می شود. مانند سس کارامل یا سویا، طعم و ارزش غذایی آن به شدت کاهش می یابد، بنابراین عسل باید به صورت تازه و ترجیحاً در عرض 2 سال مصرف شود.