تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک

یک کارگاه علمی که در بریتانیا برگزار شد، سهم بالقوه میوه خشک اصفهان سنتی را در سلامت عمومی مورد بررسی قرار داد، شکاف‌هایی را در شواهد شناسایی کرد و اولویت‌های تحقیق را مورد توجه قرار داد.

ارائه ها طبقه بندی و ترکیب میوه های خشک را در نظر گرفتند میوه خشک و سلامت دستگاه گوارش؛ محتوای پلی فنل میوه های خشک و سهم بالقوه آنها در سلامت میوه خشک و اشتها در رابطه با روانشناسی تنقلات و چاقی تاثیر دارد.

میوه خشک و سلامت دندان از جمله نقش آن به عنوان یک میان وعده و تضاد در توصیه های بهداشت عمومی برای میوه های خشک یک میزگرد به بررسی سهم میوه‌های خشک در مصرف میوه‌ها و سبزیجات و فیبر «پنج‌بار در روز» پرداخت، آیا میوه‌های خشک از نظر توصیه‌های غذایی با میوه خشک استوایی وارداتی تازه برابری می‌کنند،

توصیه‌هایی در مورد میان‌وعده در رابطه با سلامت دندان‌ها و کنترل اشتها، اطلاع‌رسانی عموم مردم در مورد انواع مختلف میوه های خشک و اجتناب از سردرگمی مصرف کننده و الزامات تحقیقاتی آتی است.

این مقاله بر اساس یک کارگاه علمی است که در 7 ژوئن 2018 در کینگز فاند، لندن، انگلستان برای بررسی مسائل علمی کلیدی مربوط به میوه‌های خشک تشکیل شده است.

میوه های خشک هزاران سال است که به عنوان وسیله ای برای حفظ میوه خشک فصلی و به عنوان یک کالای قابل مبادله بخشی از رژیم غذایی بوده است.

مسائل کلیدی که در ابتدا مشخص شد، عدم توافق و سردرگمی کلی در مورد تعریف میوه خشک، برابری اندازه سهم با میوه تازه، و با توجه به سلامت دندان، این بود که آیا میوه خشک به عنوان میان وعده مناسب است یا باید محدود شود.

وعده های غذایی اهداف کلیدی علمی کشف پایه شواهد برای سهم بالقوه میوه خشک خانگی سنتی در سلامت عمومی، شناسایی شکاف‌ها در شواهد و تعیین اولویت‌ها برای تحقیقات بیشتر بود.

در زیر خلاصه ای از موضوعات اصلی تحت پوشش در کارگاه، و به دنبال آن گزارشی از بحث میزگرد ارائه شده است عناوین ارائه ها و سخنرانان مرتبط در بخش “تشکرات” ذکر شده است.

  • منابع:
    1. Dried fruit and public health
  • تبلیغات: 
    1. کودک فرانسوی با خوردن شکلات توانست قطاری را جا به جا کند
    2. جزیره مارها منطقه ممنوعه در برزیل که کسی حق ورود به آن را ندارد
    3. چگونه با پول کم زندگی مرفه داشته باشیم!
    4. با استفاده از کفش با خطر سکته قلبی خداحافظی نمایید