با یک سس خانگی خوشمزه به خانواد خود عشق هدیه دهید

نظر شما درباره انتخاب بین سس خانگی و تجاری چیست؟ وقتی در یک فروشگاه مواد غذایی هستیم، برای ما غریزی است که یک شیشه سس تجاری برداریم. اما طعم سس خانگی چیز دیگریست و ارزش زحمتش را دارد.

اگر دیپ ها، سس ها، پستوها و سس گوجه فرنگی ها به جای یک کارخانه بزرگ از یک آشپزخانه گرم تهیه می شد،  وعده غذایی شما می تواند صمیمی تر شود.

همیشه سس های خانگی را در لیست خرید خود قرار می دهد. حتی ساده ترین وعده غذایی با چاشنی های خوشمزه می تواند هیجان انگیزتر شود. 

سس های ساخته شده از مواد ساده و تازه میزان رضایت را از خلاقیت های آشپزخانه شما افزایش می دهد.

سس خانگی

بنابراین، دفعه بعد که وسوسه شدید که چیزی را از قفسه ها بردارید، این موارد را به خاطر بسپارید:

سس های خانگی حاوی مواد نگهدارنده، شیرین کننده، رنگ، تقویت کننده یا هر ماده ناآشنا دیگری نیستند. آنها همچنین دارای چربی، نمک و قند بالایی هستند.

در عوض، آنها از گوجه فرنگی تازه چیده شده، ریحان، سیر، پیاز و فلفل درست می شوند. همه اینها برخلاف افزودنی های مصنوعی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند . علاوه بر این، مواد تازه طعم واقعی را ارائه می دهند.

سس های خانگی در دسته های کوچک تولید می شوند، به این معنی که توجه کافی به هر محصول می شود.

تصور کنید کشاورزان محلی با کلاه حصیری با خوشحالی در حال برداشت مواد تازه و مراقبت از دام هستند. و حالا تصور کنید که هر شیشه سس خانگی که می‌خرید از جامعه کوچک آن‌ها حمایت می‌کند.

سس های خانگی از محصولات محلی استفاده می کنند، در حالی که محصولات تجاری عمدتاً به مواد وارداتی متکی هستند. وقتی از یک محصول محلی حمایت می کنید، پول به مزارع کوچکتر، فروشندگان، پیک ها، و غیره می رسد. افرادی که به آن نیاز بیشتری دارند.