کابینت هایی با پانل های تخت که اغلب به عنوان درهای اسلب شناخته می شوند، بیشتر در آشپزخانه های مدرن یا امروزی یافت می شوند. 

تزیینات حداقلی و اجازه دادن به مواد طبیعی برای صحبت به خودی خود اغلب در قلب این طراحی قرار دارد. دستگیره ها و دستگیره ها اجزای ضروری آشپزخانه رویایی شما هستند!

 برای انتخاب دستگیره‌ها، و روکش‌های مناسب برای درب‌های کابینت آشپزخانه، کمدها و سایر مبلمان، ابتدا باید گزینه‌های جایگزین خود را بشناسید.

دستگیره کابینت

 دستگیره‌های درب آشپزخانه دارای طرح‌ها، شکل‌ها و پرداخت‌های مختلفی هستند و شما باید بهترین دستگیره‌ها را برای کابینت، کمد و درهای خود انتخاب کنید که با دکوراسیون کلی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

 بنابراین در اینجا چند گزینه برای شما وجود دارد

اگر می‌خواهید آشپزخانه شما ظاهری بی‌نقص و ساده داشته باشد، دستگیره‌های لبه‌ای انتخابی ایده‌آل هستند.

 دستگیره های پروفیل لبه میله هایی با کانال توخالی هستند که به لبه کشو متصل می شوند که با قرار دادن نوک انگشتان خود در شکاف توخالی از آنها استفاده می کنید. 

به نظر می رسد بدون دستگیره هستند زیرا کمی بیرون زده اند و زیبایی براقی به آنها می دهد که برای آشپزخانه های امروزی و مد روز مناسب است.

 دستگیره کابینت:

 

کسانی که به ظاهر کلاسیک علاقه دارند می توانند دستگیره کابینت را انتخاب کنند.

 دستگیره ها دایره ای هستند و به گوشه باز شدن درب کابینت متصل می شوند.

 علاوه بر این، آنها در اشکال مختلف گل و حیوانات نیز وجود دارند. دستگیره ها مکمل درب های کابینت زینتی هستند، اما به دلیل سطح محدود برای در دست گرفتن، انتخاب خوبی برای کشوها نیستند.

 علاوه بر این، دستگیره ها ممکن است به مرور زمان شل شوند، بنابراین باید آنها را در فواصل منظم بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی نصب شده اند.