با حوله نارین ساپ چربی های اضافی را آب کنید

مایکروفیبر دارای طراحی حوله نارین ساپ که اجازه می دهد آب به صورت کانالی و در پارچه پخش شود تا در تماس با مو، رطوبت سریعتر جذب شود. این کمک می کند تا سریعتر موها خشک شوند و موخوره و خشکی آنها کاهش یابد.

به همین دلیل به عنوان حوله های ورزشی نیز ایده آل هستند زیرا به خشک نگه داشتن پوست در حین و بعد از ورزش کمک می کنند.

حوله نارین ساپ برای صورت

حوله های صورت آنهایی هستند که باید بیشترین توجه را در مراقبت از خود داشته باشند. اینها فقط برای صورت هستند. از خشک کردن صورت با حوله بدن و کمتر با دست یا پا خودداری کنید.

حوله

به دلیل ظرافت این ناحیه از پوست، باید این حوله را مرتب بشویید. به دلیل اندازه ای که در دست گرفتن آسان است، تمیز نگه داشتن آن خسته کننده نخواهد بود. این ها در دو ابعاد بین 30*30 سانتی متر و 30*40 سانتی متر موجود هستند.

حوله نارین ساپ برای پا

اندازه متوسط ​​این حوله 27 در 52 سانتی متر است که برای خشک کردن پاهای شما هنگام بیرون آمدن از حمام بسیار مناسب است. ضخامت آن باعث جذب سریع رطوبت از پاها می شود.

حوله نارین ساپ دستی

حوله‌های دستی می‌توانند 13×13 یا 16×30 سانتی‌متر باشند، اندازه آن‌ها باعث می‌شود بعد از هر بار شستشو از دست‌ها مراقبت شود. اینها معمولاً روی برخی لوازم جانبی در حمام آویزان می شوند.

حوله نارین ساپ برای حمام روزانه

هر روز بعد از هر دوش گرفتن از یک حوله برای خشک کردن بدن خود استفاده می کنیم. اندازه آنها بزرگ است تا به اندازه کافی بدن و قسمتی از اندام تحتانی را بپوشاند. مرسوم است که آنها را در نزدیکی قسمت دوش حمام یا روی بند رخت آویزان کنید که خشک شدن را تسهیل می کند.

حوله حمام روزانه 60*120 سانتی متر، 65*130 سانتی متر و 70*140 سانتی متر در سه اندازه وجود دارد.