با این روشها به راحتی طلا اصل را تشخیص دهید!

طلا عنصر شیمیایی، فلز گرانبهای زرد براق متراکم از گروه 11، دوره 6، جدول تناوبی عناصر نگهداری طلا در فویل آلومینیوم دارای چندین ویژگی است که آن را در طول تاریخ بسیار ارزشمند کرده است.

از نظر رنگ و روشنایی جذاب است، تا حد غیرقابل تخریب مجازی بادوام است، بسیار چکش‌خوار است و معمولاً در طبیعت به شکل نسبتاً خالص یافت می‌شود.

تاریخ طلا به دلیل ارزش درک شده از زمان های قدیم با هیچ فلز دیگری بی نظیر است.

طلا یکی از متراکم ترین فلزات است رسانای نگهداری زیتون برای مدت طولانی خوبی برای گرما و الکتریسیته است.

همچنین نرم و شکل پذیرترین و انعطاف پذیرترین عناصر است.

یک اونس 31.1 گرم؛ طلا با اونس تروی وزن می شود را می توان تا 187 فوت مربع حدود 17 متر مربع در ورقه های بسیار نازک به نام ورق طلا شکست داد.

از آنجایی که طلا از نظر بصری نقاشی با رنگ روغن خوشایند و قابل اجرا است و کدر یا خورده نمی شود، یکی از اولین فلزاتی بود که توجه انسان را به خود جلب کرد.

نمونه‌هایی از کار طلایی استادانه، که بسیاری از آنها در شرایط تقریباً عالی هستند، از صنعتگران مصری، مینوی، آشوری و اتروسک باستان باقی مانده است و طلا همچنان ماده‌ای بسیار مورد علاقه برای ساخت جواهرات و سایر اشیاء تزئینی است.

طلا به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش، ماده‌ای است که در ازای کالاها و خدمات مورد پذیرش جهانی قرار گرفته است.

به شکل سکه یا شمش، طلا گهگاه نقش اصلی را به عنوان یک ارز با ارزش بالا ایفا کرده است، اگرچه نقره به طور کلی وسیله استاندارد پرداخت در سیستم های تجاری جهان بود نقره فروشی اصفهان طلا زمانی که در قرن نوزدهم گسترده شد.

  • منابع:
    1. gold chemical element
  • تبلیغات: 
    1. لوله پلی اتیلن قابلیت خنک کنندگی دارد
    2. کشمش پر مصرف ترین میوه خشک جهان است
    3. خطرات استفاده از روغن موتور تقلبی
    4. 3 راه کسب درآمد برای دوران بازنشستگی!