باغ گلابی بیروتی جادویی که برای مالکش خوش شانسی می آورد

آب نبات توت های زرد صورتی روی درخت گلابی بیروتی اشتها آور به نظر می رسند، آنها هر باغی را تزئین می کنند. گیاه بلند است، یک منطقه وسیع و آفتابی از قبل برای کاشت انتخاب شده است.

سن باردهی بسته به کیفیت خاک و شرایط آب و هوایی 5 تا 7 سال است. وزن گلابی 150-200 گرم کروی شکل. طعم آن شیرین و آبدار است، گوشت آن متوسط ​​​​چرب است.

اگر درخت در هنگام رسیدن رطوبت کافی نداشته باشد، میوه ها طعم ترش پیدا می کنند. انواع گلابی در عمل جهانی است. Severyanka ارتفاع درخت نیمه پراکنده به 3-5 متر می رسد.

تاج در حال گسترش است، برگی متوسط ​​است. شکل میوه مخروطی، نوک تیز است. وزن آن حدود 120 گرم است، دارای رنگ زرد مایل به سبز، پوسته کمی خشن است.

گلابی

گوشت آن ریزدانه است، شیرینی آن متوسط ​​است. دوره رسیدن در پایان ژوئیه آغاز می شود، در اوایل آگوست باغبان ها در حال برداشت هستند. ماندگاری میوه ها بیش از دو هفته نیست.

مقاومت در برابر بیماری بالا است – Severyanka به ندرت تحت تأثیر کپک پودری و پوسیدگی میوه قرار می گیرد. نتیجه برای کاشت در منطقه مسکو و قلمرو کراسنودار، آنها انواع اواسط و اواخر تابستان – کارمن و دوشس را انتخاب می کنند.

میوه ها آبدار و روغنی با طعم مشخص رشد می کنند. برای کاشت در مناطق خنک، Severyanka و Rogneda گونه های مناسب، مقاوم در برابر زمستان، در مراقبت بی تکلف هستند، به ندرت بیمار می شوند.

ماندگاری اکثر گلابی های تابستانی از دو هفته بیشتر نمی شود، آنها از میوه برای فرآوری به عنوان کمپوت یا مربا استفاده می کنند، آن را تازه می خورند، میوه های خشک درست می کنند.

هر گونه نه تنها زمان باردهی خاص خود را دارد، بلکه دوره نگهداری محصول را نیز دارد. ویژگی های طعم نیز متفاوت است.