میوه خشک انبه کبودی های بدن را به خوبی درمان می کند

میان وعده‌های میوه‌ای فرآوری‌ شده به‌ عنوان سالم معرفی شده‌اند، برخی به خود می‌بالند که در یکی از خوراکی‌های 5 روزه و مناسب برای جعبه‌های نهار کودکان سهیم هستند.

اما مصرف کنندگان اکنون این تصور را زیر سوال می برند. نظرسنجی Action on Sugar در سال 2015 از میان وعده های میوه ای سالم کودکان نشان داد که 85٪ حاوی قند بیشتری نسبت به هاریبو است.

چنین گزارش‌هایی از آن زمان صنعت را نادیده گرفته است تا نقش میوه و شکر را برای راحتی سالم نگاه کند.

با این حال، به نظر می رسد که راه طولانی در پیش است زیرا به نظر می رسد مصرف کنندگان و متخصصان بهداشت به طور یکسان قادر به تمایز خودکار بین میوه هایی با شکر افزوده و میوه هایی هستند که 100٪ میوه خالص هستند.

30 گرم میوه خشک مانند توت، خرما، سلطان و انجیر جزو 5 وعده غذایی شما در روز محسوب می شود.

ثانیاً، میوه خشک انبه به دلیل اثرات مضر بالقوه‌شان بر روی دندان‌ها، در فهرست غذاهایی گنجانده شده‌اند که باید به وعده‌های غذایی محدود شود نشان دهنده این موضوع، وب سایت NHS انگلستان بیانیه زیر را شامل می شود:

انجیر خشک

30 گرم میوه خشک مانند توت، خرما، سلطان و انجیر جزء 5 وعده غذایی شما در روز محسوب می‌شود، اما باید در وعده‌های غذایی مصرف شود، نه به عنوان میان وعده بین وعده‌های غذایی، تا تاثیر آن بر دندان‌ها کاهش یابد.

هیئت مدیره آلو کالیفرنیا این موضوع را جدی گرفته و بررسی متون تحقیقاتی را برای یافتن منبع توصیه های منفی در رابطه با اجتناب از میوه های خشک سفارش داده است.

بهداشت دهان و دندان موضوع پیچیده ای است و یافته های اولیه فقدان داده های ثابت را نشان می دهد که تحقیقات بیشتری برای اطمینان از عملکرد مبتنی بر شواهد مورد نیاز است.

تحقیقات قدیمی بر روی چسبیدن میوه های خشک به دندان متمرکز شده است، اما روش های تحقیقاتی بهبود یافته شروع به به چالش کشیدن این فرضیات می کند.

آلو می تواند برخی از مزایای بالقوه برای سلامت دندان، مانند تشویق جریان بزاق از طریق جویدن فراهم کند. خواص ضد میکروبی به دلیل محتوای پلی فنل بالا. عمل پاکسازی از فیبر؛ و تخم پذیری پایین به دلیل سوربیتول بالا و محتوای ساکارز پایین آلو همانطور که در مقاله قبلی در وب سایت مجله New Food بحث شد.