اطلاعاتی درمورد جوراب زنانه پارازین که با چاقو هم پاره نمی شود

چقدر از روز خود را به فکر جوراب های خود می گذرانید؟ انشالله نه زیاد اما اگر از کار افتاده باشد، اگر جوراب خیس شود یا اگر سوراخ داشته باشد، ممکن است احساس ناراحتی کنید.

یک جفت جوراب زنانه پارازین یا ابریشمی یا ترمه مخصوصاً زیبا ممکن است باعث شود گاهی لبخند بزنید زیرا پاهای ناز شما اکسی توسین شما را افزایش می دهد.

به غیر از این، جوراب های شما احتمالا به راحتی قابل چشم پوشی هستند، شاید صبح‌ها برای انتخاب جوراب‌هایتان کمی تلاش کنید و هنگام درآوردن جوراب‌هایتان در شب از این فرصت برای نفس کشیدن لذت ببرید.

با این حال، آنچه ممکن است متوجه نشوید این است که جوراب‌های شما طی قرن‌ها، حتی هزاران سال، سفری طولانی را طی کرده‌اند تا به شکل فعلی‌شان به پای شما برسند.

از دوران ماقبل تاریخ تا دوران کلاسیک، قرون وسطی تا دوران مدرن، جوراب‌ها به طرق مختلف تکامل یافته‌اند و تبدیل به لباس‌هایی شده‌اند که امروزه می‌شناسیم و دوست داریم.

پس لحظه ای از آستین های پارچه ای که سگ های شما را گرم و خشک نگه می دارد، قدردانی کنید، در اینجا سیزده چیز وجود دارد که هرگز درباره جوراب نمی دانستید.

اجداد ماقبل تاریخ ممکن است جوراب های خام می پوشیده باشند.

بدون سوابق تاریخی برای اطلاع از آنها، مردم شناسان تلاش می کنند تا سبک زندگی و عادات انسان های ماقبل تاریخ را از شواهد حفظ شده جمع آوری کنند.

در حالی که سخت است مطمئن باشیم، مردم شناسان گمان می کنند که آنها به اندازه کافی در مورد اجداد باستانی ما می دانند تا استنباط کنند که انسان های غارنشین احتمالاً جوراب می پوشیدند.

غارنشینان و زنان غارنشین حیوانات را می‌کشتند، پوستشان را می‌کردند و آن پوست‌ها را دور پاهایشان می‌پیچیدند و با بستن آن‌ها از مچ پا، آنها را در جای خود محکم می‌کردند.

آنها احتمالاً برای گرم نگه داشتن پاهای خود در فصول سرد این کار را انجام می دادند.