آسیب استفاده از ظروف یکبار مصرف گوشت را با گلاب کم کنیم

ایده استفاده از ظروف یکبار مصرف گوشت برای بسته بندی گوشت هنگام خرید کمک بزرگی به فروشندگان مین محصول کرده است. امروزه ظروف یکبار مصرف طیف .گسترده ای دارد

ظروف و ظروف پلاستیکی معمولی PP عبارتند از: قاشق های دسته بلند برای آب میوه های مختلف، نوشیدنی های یخ یا سرکه تراشیده شده، نی های پلاستیکی،

ظروف یکبار مصرف یکبار مصرف، درب فنجان های یکبار مصرف مقاوم در برابر حرارت و غیره

ظروف یکبار مصرف

است.مواد اولیه پلی پروپیلن سفید و شفاف است.

ن ماده دارای چگالی کم، استحکام و کشش بالا و غیر سمی و بی ضرر است. ظروف پلاستیکی PP دارای ویژگی های مقاومت در برابر اسید و قلیایی، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر ضربه است.

و حداکثر مقاومت آن در برابر حرارت حدود 150 درجه است و می توان از آن برای مواد غذایی مایکروویو استفاده کرد، بنابراین برای وعده های غذایی راحت است. ویژگی های مقاوم در برابر روغن و مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، چاقوهای PP و قاشق و چنگال های یکبار مصرف PP را برای غذای گرم، پاستا، غذای فوری یا غذای چرب و غیره مناسب می کند.

در عین حال، مواد PP با مقاومت اسیدی و قلیایی نیز می تواند به ما اجازه دهد نوشیدنی های اسیدی و غذاهای یخی را با خیال راحت بخوریم. جعبه های ناهار پلاستیکی PP زیادی در بازار وجود دارد که برخی شفاف، شفاف و برخی رنگی هستند.

جعبه های ناهار پلاستیکی PP را می توان پس از تمیز کردن بازیافت کرد و همچنین می توان از آنها مجددا استفاده کرد، اگر ظرف آسیب دیده یا دارای آثار بریدگی است، بهتر است از آن استفاده نکنید.

دستورالعمل بازیافت:

داوطلبان حفاظت از محیط زیست تزو چی گفتند که از زمانی که غذای آماده در منطقه رایج شد، ایستگاه بازیافت جعبه های ناهار PP زیادی به خصوص جعبه های ناهار نیمه شفاف و زیست تخریب پذیر دریافت کرده است.